mandag den 16. december 2013

Stille....

Der har fra min side været ret stille her på bloggen, ikke fordi jeg ikke har strikket, for det har jeg.
Men jeg synes tiden spæner af sted og hver gang jeg har tænkt, at nu skal jeg skrive noget, ja så er der kommet noget andet foran.
I de sidste 2 måneder har jeg dog nået at designe og strikke et nyt sjal. Det hedder: Skibet er lade med....

Lige som de andre sjaler jeg har lavet, så kan du også købe opskriften ved at klikke på billedet til højre herfor, så bliver du ført videre til Ravelry, hvorfra jeg sælger opskrifterne.

Så er det blevet til 4 forskellige udgaver af denne:
Der kommer opskrift til denne på et senere tidspunkt.

Det blev også til et par norske vanter og 2 pagode hatte, en til min veninde og en til mig

Hatten til min veninde blev sendt pr. post og som tak fik jeg tilsendt dette glade billede :-D

Jeg vil ønske alle derude en rigtig glædelig jul samt et lykkebringende nytår :0}

1 kommentar: