lørdag den 30. august 2014

Strikke camp og bynoerr support

I den forgangene weekend underviste jeg på Gammelbro campings strikke camp. Det var min debut som underviser i strik. Jeg er jo oprindelig uddannet håndarbejdslærer men har aldrig undervist i det. Det gik rigtig godt, hvis jeg skal sige det selv, trods it-problemer som ikke virkede. Så jeg måtte improviser. Men de 3 timer jeg skulle undervise fløj af sted.

Jeg underviste i fair isle - fler´ farvestrik, 19 deltager mødte op og der blev strikket forlæns og baglæns :-) og i kampens hede glemte jeg at tage billeder.

Under undervisningen kom en af deltagerne med et kanon forslag om at jeg lavede en support side på facebook til mine strikkeopskrifter.

Så bynoerr support er hermed født, hvis du har købt en af mine opskrifter og har spørgsmål til den kan du melde dig ind her: https://www.facebook.com/groups/785834008106573/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar