mandag den 9. maj 2016

Natureyarn.dk eller natureyarn.com

Som tidligere omtalt så har jeg gang i en webshop med bæredygtigt og miljøvenligt garn, sammen med min bror. ( http://natureyarn.com/natureyarn/ )
I den forbindelse er vi blevet forhandler bomuldsgarn fra Pickles i Norge. Garnet er plantefarvet og er fremstillet i Peru, som et projekt til støtte for lokalbefolkningen der.
Garnet er utroligt blødt, og det siger jeg ikke bare som salgsreklame, men jeg havde bruge for at lave en barselsgave, så jeg tog en af opskrifterne og kit til garnet vi har i butikken. Jeg må nok sig det er blødt som silke.
Her kan du se det færdig reslutat:

Hvis du er interesseret i at modtage en lille kvalitetsprøve af vores garn i butikken, kan du sende os en mail til info@natureyarn.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar