søndag den 1. oktober 2017

Opdatering 

Der har været stilhed her på bloggen det seneste 1½ år. Jeg har været i gang med min webshop med økologisk og bæredygtig garn. Det var ingen succes, man vil gerne have miljøvenligt garn, men ikke betale mere for det end "almindelig" garn. Det er ærgerligt, når der i det garn, der i dag ligger i butikkerne er fyld med kemiske olier, krympemidler, kemikalier og petroleum. Jeg håber, at holdningen til det billige garn ændre sig og forbrugerne vil stille krav til producenterne.

Nå ikke mere brok, jeg er jo stadig vild med at strikke sjaler med mønstre. Mit nyeste påfund er at jeg vil strikke alle mine H. C. Andersen eventyr. Indtil videre er det blevet til 2 og det 3. er på pindene.

Det første sjal er selvfølgelig min nr. 1 yndlings eventyr. Den lille havfrue

Det andet sjal er: Prinsessen på ærten

Sjalet der er på pindene for tiden skal gerne blive til "den lille pige med svovlstikkerne" men det må I vente lidt med at se ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar